buba
1523,8 tis.
05:21
Každé duši, za kterou se budete modlit, zaručím ochranu od bran pekla. (cz,sk verzia) Litanie JEZIS LIDSTVU (2) Za milost ochrany ped plameny peklaVíce
Každé duši, za kterou se budete modlit, zaručím ochranu od bran pekla. (cz,sk verzia)
Litanie JEZIS LIDSTVU (2) Za milost ochrany ped plameny pekla
buba
virtue- take spravy poznam. Viem o tej tme aj co sa bude diat od p. Pia.a samozrejme tomu verim :-) Preco?
buba
otvorila som ten link na williama ale sa tam pise o antipapezovi po janovi pavlovi...nic o tom ze by kaminek mal byt papez. sledovala som ako naraba. s p.Mariou, tam sa vzdicky da najlepie vycenichat zly.. no nic so nenasla. este popozerm ine. a ten link s julianom mi pride ako nieco ine..aj ina stylizcia. iny 'slovnik '.... nechapem co ci kto to je?
Ještě jeden komentář od buba
buba
peter- to je nejaky Juliano ten druhy link .Ak sa povzoval z Petra II tak sa pekne splietol.
Peter(skala)
Ahoj Buba
ten link, čo si dala www.courlisius.org/en/taxonomy/term/106
by som povedal, že je od nejakého Holandana (asi), ale oficiálna stranka Wiliam Kamma je na:
www.shoal.net.au/~mwoa/index.html
Tam môžeš vidieť, že posolstva mal do 2001 a potom ešte v r.2005, kde udajného Boha Otca, kde ho oslovuje: "Môj Peter II":
"Môj Peter II, vidím tvoje utrpenie a ..., ale pochop, že so sluhom nemôže …Více
Ahoj Buba
ten link, čo si dala www.courlisius.org/en/taxonomy/term/106
by som povedal, že je od nejakého Holandana (asi), ale oficiálna stranka Wiliam Kamma je na:
www.shoal.net.au/~mwoa/index.html

Tam môžeš vidieť, že posolstva mal do 2001 a potom ešte v r.2005, kde udajného Boha Otca, kde ho oslovuje: "Môj Peter II":
"Môj Peter II, vidím tvoje utrpenie a ..., ale pochop, že so sluhom nemôže byť zaobchádzané lepšie ako s pánom."
www.shoal.net.au/…/message_juliano…

Wilima K. sa považuje za Petra II. (posledného pápeža) lebo jednak verí, že posledným pápežom bude pápež zvaný "Peter II." (podľa proroctva sv.Malachiáša - írskeho biskupa) a tiež, že podľa svojich posolstiev to je vlastne on.

Ešte som nenašiel, kde presne v posolstve sa o tom píše, ale už tu môžeš vidieť, že je tomu tak, nakoľko v tomto posolstve ho oslovuje udajný Boh Otec (ako Petra II.)

www.shoal.net.au/…/announcement_25…
Ešte si môžeš pozrieť vyjadrenie biskupa, ktorého exkomunikoval pápež práve kvôli tomu, že podporoval Wiliama Kamma.
buba
tulak - ewtn neni 100% doveryhodny tv program. su tam aj prave aj neprave tvrdenia... tento kanal je rovnako ovladany ako vsetky ostatne media :-(
pařez
K té Vassule - jak je to u ní s tím automatickým písmem? Je to fakt? Není to pomluva? Je divné, že v tom stanovisku Vatikánu o tom není ani zmínka, a přitom to je zásadní věc - automatické písmo nebo kresba je evidentní spiritistická technika, myslím že není možné, aby se tímto způsobem předávala poselství od Boha - a ve stanovisku ani "ň".
Ke třetímu Fatimskému tajemství - stojí za …Více
K té Vassule - jak je to u ní s tím automatickým písmem? Je to fakt? Není to pomluva? Je divné, že v tom stanovisku Vatikánu o tom není ani zmínka, a přitom to je zásadní věc - automatické písmo nebo kresba je evidentní spiritistická technika, myslím že není možné, aby se tímto způsobem předávala poselství od Boha - a ve stanovisku ani "ň".

Ke třetímu Fatimskému tajemství - stojí za to si přečíst "Čtvrté" od Socciho: www.ulozto.cz/x64ayH8/socci-antonio-c…
Peter(skala)
Ked už tu boli zverejnené dokumenty kongregácie z r.1995 a 2007, tak by bolo dobré doplniť aj z r.2004 ohľadne Vassuly Ryden:
www.tlig.cz/ratz_orig.htm
😇
TULÁK
Má víra na Garabandalu nestojí, ale v těchto věcech snad ti biskupové jednají zodpovědně.Podívej:www.ewtn.com/library/bishops/garaband.htm
S tím zatajením fatim. tajemství-snad ne.Troufla by sis něco takového?Dobrou noc! 🤗
buba
lubica- posledne 2 linky mi nejdu otvorit :-)
buba
Co sa tyka Garabandalu, suhlasim s Lubicou. Jasne, lebo verim v to. Co sa tyka Vassuly , mam na to trochu iny nazor. Ako som spominala, osobne nemozem zaujat stanovisko lebo som to neskumala. ( zalezitost mesiacov)A z toho je jasne ze verim tomu co si sama preskumam. jednak na zaklade obsahu sprav, zistujem si pre a proti, stanovisko Cirkvi atd atd... Ale najviac modlitbami a vnutornym poznanim. Na …Více
Co sa tyka Garabandalu, suhlasim s Lubicou. Jasne, lebo verim v to. Co sa tyka Vassuly , mam na to trochu iny nazor. Ako som spominala, osobne nemozem zaujat stanovisko lebo som to neskumala. ( zalezitost mesiacov)A z toho je jasne ze verim tomu co si sama preskumam. jednak na zaklade obsahu sprav, zistujem si pre a proti, stanovisko Cirkvi atd atd... Ale najviac modlitbami a vnutornym poznanim. Na Pana sa spolieham uplne. On by ma nenechal oklamat a keby ano, je to Jeho vola a ma s tym nejaky zamer. Takze mi to nevadi. Nech sa deje cokolvek, iba na Neho sa budem vzdy spoliehat.Je mi luto ale nedokazem plne verit knazom a biskupom. Mate nejaky dotaz navstivite 7 knazov a dostanete 7 roznych rad a odpovedi. Niekedy to je horsie ako s doktormi ( a to vobec nemyslim v zlom). Vatikansky koncil to ma u mna skrknute a zatajenim tretieho fatimskeho tajomstva si tiez nepolepsili.su to ludia a ich nazory sa mozu lisit, v takych pripadoch sa musime spoliehat sami na seba, lebo si stejne budeme niest nasledky sami.( nehovorim o doktrinach, dogmach, mam na mysli otvorene temy a ..jeden knaz povedal..)
TULÁK
Bylo mi Vassuly docela líto.Ona se odvolávala, poopravovala texty.Na těch jejích stránkách bylo vidět, že to těžce nese, že jí neschválili ta poselství jako nadpřirozená.Vzpomínám si teď, že to jedno její pochybné tvrzení se mělo týkat toho tisíciletého období míru, jak vložila Lubica od Karmel.Ale od samého začátku nepostupovala dobře, když vyhledávala duchovního, který jí to pak …Více
Bylo mi Vassuly docela líto.Ona se odvolávala, poopravovala texty.Na těch jejích stránkách bylo vidět, že to těžce nese, že jí neschválili ta poselství jako nadpřirozená.Vzpomínám si teď, že to jedno její pochybné tvrzení se mělo týkat toho tisíciletého období míru, jak vložila Lubica od Karmel.Ale od samého začátku nepostupovala dobře, když vyhledávala duchovního, který jí to pak schválil.Pak to automatické písmo říkají, že spadá do okultismu, že?Jestli to po ní bylo třeba opravovat, pak něco není v pořádku.
ľubica
@buba:
(skopírované od karmel+pm)
Potvrdenie zákazu diel Vassuly Ryden v roku 2007 vydala Kongregácia pre náuku viery listom, ktorý je určený všetkým biskupským konferenciám.
Text z internej komunikácie z 25.januára 2007 je nariadenie Kongregácie pre náuku viery pre všetkých predsedov biskupských konferencií:
KONGREGÁCIA PRE NÁUKU VIERY
25. januára 2007

Prot. N.: 54/92 – 24945
Vaša Eminencia …
Více
@buba:
(skopírované od karmel+pm)

Potvrdenie zákazu diel Vassuly Ryden v roku 2007 vydala Kongregácia pre náuku viery listom, ktorý je určený všetkým biskupským konferenciám.
Text z internej komunikácie z 25.januára 2007 je nariadenie Kongregácie pre náuku viery pre všetkých predsedov biskupských konferencií:
KONGREGÁCIA PRE NÁUKU VIERY
25. januára 2007

Prot. N.: 54/92 – 24945

Vaša Eminencia / Vaša Excelencia,
Kongregácia pre náuku viery aj naďalej dostáva žiadosti o objasnenie spisov a činností pani Vassuly Ryden. Tieto žiadosti sa zaoberajú najmä dôležitosťou Oznámenia (Notifikácie) z 6. októbra 1995, a kritériami, ktoré je potrebné zvážiť miestnou cirkvou pri posudzovaní, či spisy pani Vassuly Ryden sa môžu vhodne šíriť.
V tomto ohľade chce Kongregácia uviesť nasledovné:
1) Oznámenie z roku 1995 zostáva v platnosti ako doktrinálny rozsudok skúmaných spisov (pozri príloha 1).
2) Pani Vassula Ryden, však, po dialógu s Kongregáciou pre náuku viery, ponúka vysvetlenie niektorých problematických bodov v jej spisoch a na povahu jej posolstiev, ktoré sú prezentované nie ako zjavenia Božieho pôvodu, ale skôr ako jej osobné meditácie (pozri Príloha č 2: List zo 4. apríla 2002, zverejnené v diele Pravý život v Bohu, sv. 10). Z normatívneho hľadiska teda po vyššie uvedených vysvetleniach, prípad od prípadu je potrebný obozretné rozhodnutie vzhľadom na reálnu možnosť, že veriaci budú môcť čítať spisy len vo svetle uvedených vysvetlení.
3) A nakoniec platí, že je stále nevhodné pre katolíkov zúčastniť sa modlitbových stretnutí zakladaných pani Ryden. Pokiaľ ide o otázku ekumenického stretnutie, veriaci musia dodržiavať normy Ekumenického Nariadenia, Kódexu kánonického práva (kánony: 215, 223 § 2 a 383 § 3) a Diecéznych ordinárov.
Poďakovanie za pozornosť a s pocitmi úcty, ostávam
S pozdravom v Kristovi,

Kardinál William LEVADA
Prefekt
(2 prílohy)
Kardinálom, arcibiskupom a biskupom, predsedom biskupských konferencií

Info aj tu:
www.unitypublishing.com/Apparitions/Vassula2007.htm

Kongregácia pre náuku viery o nej vydala Oznámenie (Notifikáciu) v roku 1995 a textom z r. 2007 bola len potvrdená Notifikácia z r.1995 ako platný doktrinálny rozsudok.
www.infovassula.ch/tlignotification1.htm
www.ewtn.com/library/curia/cdfrydn1.htm
OZNÁMENIE (NOTIFIKÁCIA) O VASSULE RYDEN (6.10.1995)
Kongregácia pre náuku a vieru

Mnoho biskupov, kňazov i laikov hľadalo stanovisko Kongregácie k aktivitám p. Vassuly Ryden, grécko-ortodoxnej rezidentke vo Švajčiarsku, ktorej písomné i ústne prejavy kolujú v katolíckom svete ako posolstvá spojené so zjaveniami.
Skúmanie Kongregácie na základe poverenia "skúmajte duchov, aby ste videli, či sú od Boha" /Jn4:1/ prinieslo okrem pozitívnych aspektov značný počet elementov, ktoré musia byť považované vo svetle katolíckej doktríny za negatívne.

Je nevyhnutné podčiarknuť niekoľké doktrinálne chyby, ktoré obsahujú.
Okrem iných vecí je použitý nejednoznačný až dvojzmyselný jazyk pri Osobách Svätej Trojice, priraďujúc im zmätočné a špecifické mená, ako aj funkcie. Tieto zjavenia predpovedajú bezprostredne hroziace obdobie, kedy Antikrist premôže Cirkev. V miléniovom štýle je predpovedané, že Boh urobí slávny záverečný zásah na Zemi pred definitívnym príchodom Krista, éru mieru a všeobecnej prosperity. Ďalej je predpovedaný približný príchod Cirkvi, ktorá bude druhom pan-kresťanskej komunity, v protiklade s katolíckym učením.
Fakt, že vyššie uvedené chyby sa neobjavujú následne v písaných posolstvách je známkou toho, že "nebeské posolstvá" sú výsledkom púhej súkromnej meditácie.
Naviac, obvykle zdieľajúc sviatosti katolíckej cirkvi cez grécku ortodoxné, p. Ryden spôsobuje značné prekvapenie v rôznych kruhoch katolíckej cirkvi. Údajne spadá pod každú cirkevnú jurisdikciu a každú kanonickú normu a tým ako následok tvorí ekumenický chaos, ktorí irituje mnohé autority i v jej vlastnej cirkvi, keďže tým prekračuje jej rámec disciplíny..
Vidiac prevládajúce negatívne aspekty aktivít V. Ryden nad pozitívnymi, Kongregácia žiada od biskupov intervenciu v tom zmysle, aby ich veriaci nevyužívali príležitosť na šírenie jej myšlienok. Konečne Kongregácia vyzýva veriacich aby nepokladali posolstvá p. Vassuly Ryden za nadprirodzené a uchovávali si čistotu viery , pretože tým Boh poveril svoju Cirkev.
Vatikán , 6 Október 1995
.........................

..... v nemčine...16. April 2011,
www.kath.net/detail.php

PORTUGALSKY
padremarcelotenorio.blogspot.com/…/vassula-ryden-e…

TV tu na Gloria
gloria.tv/post/zJnZbGKrPLVP4gVLGidnZ3QKj

kanál používateľa -odborníka na sekty:
www.youtube.com/user/catolicoromano

👍
buba
o vasule neviem, kupila som si knihu a skoncila s citanim hned v zacitkoch. Ale to neznamena ze bola falosna. Ja to neviem, ani by som sa neodvazila vyvodit nejaky zaver.Mozno som to zle chapala a mozno ako prorok sa nehodila k mojej povahe.. kazdemu 'chuti 'nieco ine. A tiez mozno to bolo tou cestinou, lebo knihu mam v cestine.Tak som sa k tomu uz potom nevracala ani neskumala...
TULÁK
No tak nevím, ale je někde dobrý článek, jak rozpoznat pravá zjevení.Jsem smířená, že k tomu rozlišování nejsme příliš disponováni jako duchovní, které Církev k tomu určila.No a je to na nich.Tak každý může prorokovat a potřebné je, aby se s tím nejprve svěřil.V tom spočívá pokora a poslušnost svatých, že tak udělali.Jestli zjeveníčko nabádá tento postup obejít, pak není něco v …Více
No tak nevím, ale je někde dobrý článek, jak rozpoznat pravá zjevení.Jsem smířená, že k tomu rozlišování nejsme příliš disponováni jako duchovní, které Církev k tomu určila.No a je to na nich.Tak každý může prorokovat a potřebné je, aby se s tím nejprve svěřil.V tom spočívá pokora a poslušnost svatých, že tak udělali.Jestli zjeveníčko nabádá tento postup obejít, pak není něco v pořádku.Jako bylo na počátku Vassuly.A kolik knížek napsala?Nakonec slova, že zjevení nemá nadpřirozený charakter si její sympatizanti vyložili po svém a nenechali se od šíření odradit.Přestože i u nás se do toho vložili biskupové.
buba
Tulak - tak ma napadlo : V dopise Korinťanům je výzva: snažte se prorokovat.... A ked sa snazia, tak su oznaceni za falosnych s citatmi:vystupi mnoho falosnych prorokov....
TULÁK
Vím Bubo, to dotyčný právě chápe, že to tělo je symbolické.Jako tělo Kristovo, které tvoříme my.Zaujala mě ta úvaha.Uvidíme.Někteří jistě vzpomínou.Rozebíralo se to na slovenské sekci.Ostatní byli zajedno, že půjde o skutečného člověka.Pa.Mám návštěvu!
buba
tulak - 2 sulucanom2 3 myslim hovori o antikristovi zjavenom v tele. proroctva z La salette govoria ze sa na narodi z mnisky a bude mat zuby uz pri narodeni.
buba
Peter, ano on nieje. Ale ohavne co som tam videla.
2 dalších komentářů od buba
buba
U tych vizionarov mi nesedi jedna vec. Akby mali byt falosne, diabol by nedokazal dlho 'hrat ' lasku. Len velmi kratko. A teda skor by som si myslela ( pokial ti ludia boli Bohu verni naozaj zili a chodili s Panom ) je prakticky nemozne aby Pan Boh ich nechal dostavat posolstva v Jeho mene od diabla, ale dal by im dar rozlisovania ( ako MDM). Ako Ho poznam ja, nenechal by svojich vernych robit zo …Více
U tych vizionarov mi nesedi jedna vec. Akby mali byt falosne, diabol by nedokazal dlho 'hrat ' lasku. Len velmi kratko. A teda skor by som si myslela ( pokial ti ludia boli Bohu verni naozaj zili a chodili s Panom ) je prakticky nemozne aby Pan Boh ich nechal dostavat posolstva v Jeho mene od diabla, ale dal by im dar rozlisovania ( ako MDM). Ako Ho poznam ja, nenechal by svojich vernych robit zo seba debilov pred celym svetom. Skor je mozne ze po case u nich nastala tzv. 'charizmaticka ' pycha, kt. je velmi tazke zbadat a uvedomit si ( jeden z najzakernejsich plevelov pychy kedy clovek nema paru ze ju ma) a tak sa velmi pomalicky zacali vzdalovat bez toho aby to vedeli... Potom uz sa tam mohol vsunut diabol... Zacne mu davat svoje hluposti, vysmievat a uplne toho cloveka zmagori. A ten ani nevie co sa deje a kde sa stala chyba...No chcem tym povedat ze preto si myslim ze nie vsetci musia byt falosny hned od zaciatku. Totiz Pan nam ponechava nasu volu aj v tomto. Myslim ze Faustina keby nebola viazana poslusnostou, tiez by mala ovela vacsie tazkosti to zvladnut. A to ze ich mala hodne :-(
buba
Peter tu je link www.courlisius.org/en/taxonomy/term/106 Tak v takomto mnozstve nemam nastudovanych prorokov. Nevenujem sa tomu specialne ani som sa k nim nedostala. Kto je ten isty muz co mal vizie ze papez je falosny? Viete, je jedna vec velmi nebezpecna v takychto zalezitostiach a to je nasa osobna 'domyslavost '. Niekedy dostanete spravu a inak si ju vylozite- inak ju pochopite... Tym ze ta …Více
Peter tu je link www.courlisius.org/en/taxonomy/term/106 Tak v takomto mnozstve nemam nastudovanych prorokov. Nevenujem sa tomu specialne ani som sa k nim nedostala. Kto je ten isty muz co mal vizie ze papez je falosny? Viete, je jedna vec velmi nebezpecna v takychto zalezitostiach a to je nasa osobna 'domyslavost '. Niekedy dostanete spravu a inak si ju vylozite- inak ju pochopite... Tym ze ta sprava ide cez vas, mozu nabalit a prilepit k nej nejake vase domienky a zle interpretacie. Ale samozrejme zalezi v akej forme su podavane. Napr. viem o jednej pani, kt. Pan uz niekolko krat povedal ze " most uz pada" ... tak tam je to jasne. Ale niekedy su spravy rozsiahlejsie a vsimla som si ze traja ludia ked precitaju, kazdy pochopi inak trochu... Neviem ci viete co myslim. MDM tiez spomina v tom rozhovore pre radio ze dostala posolstvo hovoriace ze rok2011 je rok ocistovania a ze mame uz len par mesiacov.. Ona si to vylozila ( bez toho zeby si to uvedomila) ze minuly rok bude Varovanie a napachala tym skodu. Pan ju hned'pokarhal ' a povedal jej ze nema autoritu interpretovat a obranovat posolstva a ani sa pustat do debat takehoto druhu ako sa pustam napr.ja s parezom.:-)