rema48
rema48 06/11/2012 20:16:18
Viléme,...Duch svatý Tě miluje z podstaty stvoření, ale že by se Mu líbila fasáda hlouposti, nadutosti a urážek druhých?...věř, že NIKDY!!.. Pokání je rozměr srdce z konfrontace s vlastní nedostatečností a ubohostí....Měl bys prosit a hledat Boží Tvář a více toužit po čistotě vlastního srdce...a poznávat Kdo JE ON... než ze zanešeného srdce ironizoval a shazoval jakoukoli lidskou bytost. Pán milosrdenství ať Ti žehnán svým Světlem. Amen.
rema48 16/10/2012 11:14:53
Není nečinný, stále útočí!! Tříbení se děje na více úrovních. Satanovi je dovoleno z míry boží nás zkoušet. Satan se projevuje a bude projevovat dokud naše srdce nebude čisté...je to proces! Bůh je však Ten, Kdo má ty míry pod kontrolou! Nenechá nás jen tak vydané, ale podporuje i začátečníka...a ten srdce čisté nemá ani usazenou víru!
Tak nějak to chápu, ale bylo by to na obsáhlejší popis.
Tak nějak to chápu, ale bylo by to na obsáhlejší popis.
rema48 16/10/2012 11:06:57
cit. žito...Neděláte nic proto, abyste byli učedníky.
1)Co je rozpoznavacím znamením..že nedělám či dělám něco pro své učednictví?
2) jelikož při vší touze i snaze se mi nedaří rozloučit se se všim co mám (habitus)....mohl byste mi dát radu jak? aby se u mne tato evangelní výzva a vůle stala realitou?
Díky za odpovědi!!
1)Co je rozpoznavacím znamením..že nedělám či dělám něco pro své učednictví?
2) jelikož při vší touze i snaze se mi nedaří rozloučit se se všim co mám (habitus)....mohl byste mi dát radu jak? aby se u mne tato evangelní výzva a vůle stala realitou?
Díky za odpovědi!!
rema48 16/10/2012 10:51:04
cit. vilém JE DŮLEŽITÉ SI VE SVÉM SRDCI UVĚDOMIT ZDA -LI JE OBRANA ŘÍMSKO - KATOLICKÉ CÍRKVE OPODSTATNĚNOU ZÁLEŽITOSTÍ...
(jednou i Vy se budete konfrontovat se samotným Pánem a Jeho myšlením, Láskou..)
Z mého celobytostního zaměření říkám.. VŽDYCKY A VYTRVALE MILOVAT, PRÁVĚ Z VŮLE BOŽÍ, NEVĚSTU TOLIK NENÁVIDĚNOU, NEPOCHOPENOU...
Nebudeme nikomu upírat degradující názory na Pánovu vůli..nejsme muslimští stihači každého, kdo se dotkne Mohameda...víme, že Pán zná ze svého … [More]
(jednou i Vy se budete konfrontovat se samotným Pánem a Jeho myšlením, Láskou..)
Z mého celobytostního zaměření říkám.. VŽDYCKY A VYTRVALE MILOVAT, PRÁVĚ Z VŮLE BOŽÍ, NEVĚSTU TOLIK NENÁVIDĚNOU, NEPOCHOPENOU...
Nebudeme nikomu upírat degradující názory na Pánovu vůli..nejsme muslimští stihači každého, kdo se dotkne Mohameda...víme, že Pán zná ze svého … [More]
rema48 13/10/2012 10:19:48
Už nemám žádnou otázku!!!! Již není žádná potřeba! Děkuji za odpovědi, snad i ony samy Vám budou dvojsečným mečem.


rema48 13/10/2012 10:06:44
A tedy kým jste, když se neustále odvoláváte pouze na Písmo (nikdo z lidí Vám nemůže být učitel na Vaší cestě) a na vlastní svrchovanost si ho sám vykládat?
rema48 13/10/2012 10:03:22
No, tak jsem Vás odhadla dobře....Bůh Vám žehnej svým Světlem.
(možná malá otázka, kdepak čerpáte své znalosti o katolické církvi? To by nás možná zajímalo a dotvořilo celek)
(možná malá otázka, kdepak čerpáte své znalosti o katolické církvi? To by nás možná zajímalo a dotvořilo celek)
rema48 13/10/2012 09:55:38
Minuli jsme se! Ale, co si s námi počnete? My nikdy samoukům nenasloucháme, ne, že s ními opovrhujeme, ale protože samouci se v drtivé většině mýlí! Historie nám to připomíná na mnohých osobnostech...hlavně heretici, sektáři, rozkolníci...nic dobrého! Poslušnost a Láska je ochranný val!
rema48 13/10/2012 09:51:12
Ještě jste mi neodpověděl...co chcete od nás a po nás? Moje úvaha o Vás je moje a já si raději poslechnu tu Vaši!!
rema48 13/10/2012 09:32:32
Aha, textem o růženci jsem možná pochopila....Vy nás chcete vést k pravdě!?

Upozorňuji, že se Vám to nemůže podařit! My milujeme Matku Boží a růžencem jí to také dáváme najevo....a zina dala velmi pěknou odpověď...tak to také růžencem - modlitbou vítězí Pán v nás! Na Vašem místě bych si spočítala náklady a nepouštěla se do stavby domu, který spadne! Na tohle nemáte, protože za Vámi nestojí Pán, a je to tedy lidská snaha!
Upozorňuji, že se Vám to nemůže podařit! My milujeme Matku Boží a růžencem jí to také dáváme najevo....a zina dala velmi pěknou odpověď...tak to také růžencem - modlitbou vítězí Pán v nás! Na Vašem místě bych si spočítala náklady a nepouštěla se do stavby domu, který spadne! Na tohle nemáte, protože za Vámi nestojí Pán, a je to tedy lidská snaha!
rema48 13/10/2012 09:21:57
Viléme, pročpak jste zde na glorii na katolickém webu? Vaše názory jsou sice jenom Vaše, ale nikdo Vám tady nezatleská...možná se najdou spíše plačící nad Vámi! Znám i jiné diskuzní stránky (jako křesťannské) tam byste zcela uspěl a našel byste potvrzování svých myšlenek. Co vidíte na sdílení s námi?? .... my nezměníme nikdy ten základ víry, pro nás jste ve velkých omylech (hlavně jak jste přesvědčen, že Bůh je soukromým a že nepodléháte klamu o sobě a druhých) Naleznete tady … [More]
rema48 12/10/2012 07:30:57
Vy ani já nejsme vlastníky Pravdy (to je Kristus), vrůstání do Pravdy je milost a čas. Duchovní život není stav, ale proces...tzn., že jestliže toto uznáme, tak zůstáváme velmi pokorní a k "svým současným názorům, prohlášením a pravdám" se chováme jeko k dětem, které den za dnem rostou a proměnují se nám. Čerpáme z moudrosti těch, co už prošli, oni nám svědčí o nestálosti "zásadních a jedinečných" myšlenkových jistot...přátelé boží nezůstávají u jistot...už vůbec ne u jistot … [More]
rema48 12/10/2012 06:34:08
Musím napsat, že Vaše evangelium vileme je smutné, Vy jste také smutný...a Vy to víte! Poloha držené intelektuální pravdy nebývá živou nadějí ani Láskou...přeji Vám milost boží!
rema48 10/10/2012 09:07:37
Aha, takže ji neznáte jen z pohledu na ni usuzujete?
rema48 10/10/2012 08:51:30
bartimeji, Vy o ní víte více než my?
rema48 10/10/2012 08:35:07
Nejsem proti, také si přeji abych měla dostatek opravdových přátel, kteří vidí moje chyby, hříchy a upozorní, abych se zaměřila a ptala se Pána! Jen vidím rozdíl...i ti blízcí i když jsou nejblíže nevidí všechno, natož kdokoli, kdo mne zná jen z interpretace mých slov. Úsudky jsou někdy i správná, protože se na povrch zjevuje ten největší problém, ale není možné, aby mi toto stačilo, není možné abych vyvodila komplexní znalost daného člověka. K … [More]
rema48 10/10/2012 08:18:25
Je mi líto i když vnímám, že se někdo dotýká žitovi osobnosti!! Nikdo na to nemá právo! Nerozlišuji lidi a obvzlášť bratry, byť jsou věci, které nepřijímám. Mohla bych ze svého lidství hodnotit, ano, ale já to odmítám, jsem především milosrdná k sobě...uvrhla bych se do vězení, sama mám dluhy a troufala bych si napomínat! Na to nejsem kompetentní...

rema48 10/10/2012 08:11:58
Bratře Viléme, není možné abyste se vzdal svých přání? Nepochybuji, že máte dobrý úmysl, ale není akceptován, tak si myslím, že je to v současnosti škoda Vaší energie. Často se musíme pustit svých i dobrých motivů, snah... a transformovat je do Lásky bez podmínek.
Píši to pro sebe, pro Vás i ostatní...je to dobrá cesta zadívat se a mít úctu k člověku na základě milujícího postoje samotného Pána!

Píši to pro sebe, pro Vás i ostatní...je to dobrá cesta zadívat se a mít úctu k člověku na základě milujícího postoje samotného Pána!
rema48 10/10/2012 07:56:43
Vždycky prožívám lítost, když je druhý člověk vydán soukromým úsudkům...Kateřina žije zasvěceným životem.
rema48 09/10/2012 17:48:37
Kdyby Církvi chyběla rozumová scholastika nebo přímý dar - mystika, byla by velmi ochuzená! Proto, alespoň já pohlížím na Pravdy boží se stálou myšlenkou, že dnes vím, co vím a doufám, že zítra budu vědět víc. (z milosti a lásky boží!) Neměli bychom ustrnout na ničem dnešním, Bůh je tak ochotný rozšiřovat naše srdce a vědomí...Stále bychom měli vědět, že víme málo a to by nám vždy mělo být připomínkou, že jsme v každý čas nedostateční...a to ne jinak než ti, kteří jsou dnes tam, kde jsme … [More]
rema48 09/10/2012 17:17:12
Jsem opravdu ráda a potěšena osobní reflexí či zjevením Vašeho vnímání věcí! Udělal jste mi radost! Vede mne to k otázce, která zákonitě musí přijít po scholastice...co mystika? Jak ji vidíte, co si o ní o tomto duchovním něčem, tak absolutně jiném, než je logika myslíte?
rema48 09/10/2012 17:12:50
Bůh je milosrdný, ale také nekonečně spravedlivý.
Ano, pokud se zadíváme i na toto prohlášení zjistíme, že ho nedokážeme pochopit! Nikdo z pozemských lidí nezná milosrdenství ani spravedlnost, tak jak je vlastní Bohu...jsou to střípky (naštěstí a díky Bohu dostatečné), kdy Bůh i omezenému svému milovanému dává tušit, zakoušet... a tím ho nezarmucuje, ale povzbuzuje.
Ano, pokud se zadíváme i na toto prohlášení zjistíme, že ho nedokážeme pochopit! Nikdo z pozemských lidí nezná milosrdenství ani spravedlnost, tak jak je vlastní Bohu...jsou to střípky (naštěstí a díky Bohu dostatečné), kdy Bůh i omezenému svému milovanému dává tušit, zakoušet... a tím ho nezarmucuje, ale povzbuzuje.
rema48 09/10/2012 17:02:02
Ještě ta věc s výkladem...Vy si opravdu myslíte, že lze Slovo vykládat logikou? Připomínáte mi scholastiky...ti většinou vysvětlovali právě logikou významu, který objevovali v za sebou jdoucích "heslech" - slovech a z toho prohlašovali jednu či více myšlenek.
rema48 09/10/2012 16:52:40
No to je o tom, že boží myšlení nemůže být pochopeno lidsky...např. paradoxy v Písmu. Tajemství, které nikdo nedokáže plně vysvětlit, objasnit a pro spásu nemá ani důležitost, intelekt se sice bouří, ale je to marnost...Zbývá poslušnost a důvěra!
Útoky se nezabývate? To je dobře žádné tu nejsou!
Útoky se nezabývate? To je dobře žádné tu nejsou!
rema48 09/10/2012 16:45:46
Bůh je milosrdný, ale také nekonečně spravedlivý.
Amen.
Amen.
rema48 09/10/2012 16:43:02
Ještě maličkost...moc toho nesnete, něco se napíše k Vašim příspěvkům, ale Vy jste daleko více emocionální než já, vždy zareagujete a vždy vyberete negaci... nikdy však svou! věřte...nevěřte, já vím jak se cítím, tak jak popisujete.. ne!
rema48 09/10/2012 16:39:31
Já jsem klidná...dělám to jen podobně jako Vy. A k tématu...NIKDO NEMŮŽE VYLOŽIT VĚCI BOŽÍHO MYŠLENÍ, KDYŽ NIKDO, TAK ANI VY. Máte s tímto prohlášením problém?
rema48 09/10/2012 16:09:26
Jste tělesnější než my všichni tady! Čtete Sovo boží tak, jak jde za sebou, pouze logika... ale to by dokázal i nevěřící vyvozovat logiku slov a vazeb. Duch osvětluje, co je skryto ve Slově...obsah bývá hlubší, širší nikdy se nejedná jen o prvotní význam. Vložil jste příspěvek, kde se jasně píše o tajemství....naši největší otcové vždy došli k závěru, že rozpory a protiklady v Písmu nelze pochopit lidským myšlením! I sám Bůh toto dává k … [More]
rema48 09/10/2012 14:34:39
Samozřejmě, že je to Jožka Hrubý! (CD - Racek)
rema48 08/10/2012 13:46:38
evelina
cit...Podľa môjho názoru sú otázky intimného charateru ohľadne svojej osoby indiferentné. Tiež by som neodpovedala. Čo si prezradila ty o sebe rema? A pravdu! Žiadal to niekto verejne od teba?....
No, pokud se Ti zdá otázka na přijímání Svátosti jako intimní, tak už nevím! ...A ještě u člověka, který se profiluje jako učitel. Jestliže Tobě nevadí, že nevíš ani takovou věc, zda je připojen k Církvi a jsou-li pro něho důležité Svátosti, tak mně to jedno … [More]
cit...Podľa môjho názoru sú otázky intimného charateru ohľadne svojej osoby indiferentné. Tiež by som neodpovedala. Čo si prezradila ty o sebe rema? A pravdu! Žiadal to niekto verejne od teba?....
No, pokud se Ti zdá otázka na přijímání Svátosti jako intimní, tak už nevím! ...A ještě u člověka, který se profiluje jako učitel. Jestliže Tobě nevadí, že nevíš ani takovou věc, zda je připojen k Církvi a jsou-li pro něho důležité Svátosti, tak mně to jedno … [More]
rema48 08/10/2012 10:42:16
Feministka? K mužům mám normální vztah a k ženám také.
Nemám v úmyslu na nikoho útočit...je překvapivé, že by to tak mohl někdo vnímat. Nejsem útlocitná ani nemám potřebu se po nikom vozit. K čemu by to bylo dobré? Odpovím, k ničemu. Vyhýbám se zbytečným a neplodným věcem.

Nemám v úmyslu na nikoho útočit...je překvapivé, že by to tak mohl někdo vnímat. Nejsem útlocitná ani nemám potřebu se po nikom vozit. K čemu by to bylo dobré? Odpovím, k ničemu. Vyhýbám se zbytečným a neplodným věcem.
rema48 08/10/2012 10:26:11
cit...No vidíš hm, pro Tebe je vlastně také tělo , svět a ďábel "HNŮJ"?
Ano
Výklad se jen liší!
Ano
Výklad se jen liší!
rema48 08/10/2012 10:24:25
Vy! ...Sám se odsuzujete! Svými vlastními slovy!
Nemůžete pochopit, že s tím nemám nic společného? Vstoupím-li do dialogu, ale je-li to monolog....zareaguji a vyhodnotím. A to jsem udělala...se soudem to nemá nic společného.
Nemůžete pochopit, že s tím nemám nic společného? Vstoupím-li do dialogu, ale je-li to monolog....zareaguji a vyhodnotím. A to jsem udělala...se soudem to nemá nic společného.
rema48 08/10/2012 09:33:02
O bratrovi monkovi bych Ti nemohla stejně toto říci, jelikož jsem slíbila, že si to nechám pro sebe! Otázka zní...jsem modernista, protože věřím v Církev Tělo Kristovo??
rema48 08/10/2012 09:31:09
zinuš, moje drahá sestro, já nejsem supermanka, jsem jen žena, která dostala milost vědět, že vše je prázdnota a nesmysl...budeš se divit, ale mám jen jediné přání...milovat Toho, Který si to zaslouží z podstaty své Svrchovanosti. A jak jsem hodnocena? Co bych mohla dělat? Obhajovat se? To dělat nemohu!
rema48 08/10/2012 09:24:07
Jste tedy nehodnověrný svědek....u Vás se na svou spásu ptát nebudu a učit se od Vás také ne... nevím, ani jestli jste aktivní následovník ve Svátostech....a jestliže ne, nezajímám se o ducha učení, zajímám se o Živého, ne o interpretace člověka. Status učitele se nevytváří anonymním intelektem, ale hlubokou láskou a zkušeností! O Vás nic nevíme....Bůh Vám žehnej.
rema48 08/10/2012 08:25:42
žito, Vy nedokážete odpovědět na tak jednoduchou přímou otázku?
chodíte do katolického kostela a přijímáte tam Eucharistii? Jste živý touto svátostí, podílíte se na ní.
Vy, totiž vždy z otázky vytvoříte vyučování těch druhých, neodpovídáte na otázky ohledně Vaší osoby. Mohl byste i jednoduše odpovědět...přidávám se k této konkrétní otázce. Díky!
chodíte do katolického kostela a přijímáte tam Eucharistii? Jste živý touto svátostí, podílíte se na ní.
Vy, totiž vždy z otázky vytvoříte vyučování těch druhých, neodpovídáte na otázky ohledně Vaší osoby. Mohl byste i jednoduše odpovědět...přidávám se k této konkrétní otázce. Díky!
rema48 07/10/2012 04:17:10
Zinuš, tady to máš! Je to biskup Církve, nemlčí...
Bůh žehnej Slovensku a dej milost přímosti a jasného slova i Česku. Amen.

Bůh žehnej Slovensku a dej milost přímosti a jasného slova i Česku. Amen.
rema48 06/10/2012 11:36:42
zinu, prosím nechej prostor bratru žitovi... zajímá mne to pouze od něho!
Zaběhlá??? Každý den jsem na novém začátku, co to podle Tebe znamená zaběhlá? Ani Ty ani já nemůžeme více než můžeme, jsem otevřená! Pokud vyjadřuji navázanost na Církev...to by Ti nemělo znemožnit Lásku ke mně, tak jako mně neznemožňuje Lásku k Tobě...že vnímáš věci jinak!

Zaběhlá??? Každý den jsem na novém začátku, co to podle Tebe znamená zaběhlá? Ani Ty ani já nemůžeme více než můžeme, jsem otevřená! Pokud vyjadřuji navázanost na Církev...to by Ti nemělo znemožnit Lásku ke mně, tak jako mně neznemožňuje Lásku k Tobě...že vnímáš věci jinak!
rema48 06/10/2012 10:21:11
Tak znovu
Takže je to o pokání? (to je dobře, že ho zmiňujete...bez toho to oravdu nejde!) A ta modlitba jaké má tedy místo, jak se modlit? Znamená to, že za svět, tím myslím za milost boží pro ty, které neznám se nemáme modlit?
Jestli odpovíte i na jasnou otázku? Neutíkejte do citací, ale odpovězte z praxe...jak to vidíte?
Takže je to o pokání? (to je dobře, že ho zmiňujete...bez toho to oravdu nejde!) A ta modlitba jaké má tedy místo, jak se modlit? Znamená to, že za svět, tím myslím za milost boží pro ty, které neznám se nemáme modlit?
Jestli odpovíte i na jasnou otázku? Neutíkejte do citací, ale odpovězte z praxe...jak to vidíte?
rema48 05/10/2012 08:39:40
cit...co nedomyslíš, že to by bol skor jak debakel nevestin debakel Krista?...moudrá, moudrá ženo!
rema48 05/10/2012 08:38:24
Takže je to o pokání? (to je dobře, že ho zmiňujete...bez toho to oravdu nejde!) A ta modlitba jaké má tedy místo, jak se modlit? Znamená to, že za svět, tím myslím za milost boží pro ty, které neznám se nemáme modlit?
rema48 05/10/2012 08:09:43
Evelino, věřím Ti! Nepochybuji o Tvé víře ani o dobrému úmyslu!

rema48 05/10/2012 08:08:18
cit...A vy hříšníci budete zachraňovat svět jen modlitbou?...
A jakpak bratře...rozděl se s námi o praxi spásy....to není výsměch!! Opravdu mne to zajímá...napsal jste něco tak neobvyklého, že se ráda dozvím více!
A jakpak bratře...rozděl se s námi o praxi spásy....to není výsměch!! Opravdu mne to zajímá...napsal jste něco tak neobvyklého, že se ráda dozvím více!
rema48 05/10/2012 08:04:11
Evelina
Jsem pro celou historii Církve...miluji Církev i se vším...Nevěsta Kristova navěky!!
Jsem pro celou historii Církve...miluji Církev i se vším...Nevěsta Kristova navěky!!
rema48 05/10/2012 08:02:36
Myslete si co chcete... dokud je Vám dovoleno!
Mimochodem s pečetí já nemám nic společného...v tom bych s Vámi souhlasila!
Je zajimavé, že jakmile je někdo v opozici s Vámi, ihned citujete Slova, která poukazují na neláskyplné smýšlení či chování, ale na Vás se to zjevně nevztahuje.
Já se s Vámi přít nebudu a nemíním...Bůh je alfa i omega, první i poslední...to je dobrý Základ!
Mimochodem s pečetí já nemám nic společného...v tom bych s Vámi souhlasila!
Je zajimavé, že jakmile je někdo v opozici s Vámi, ihned citujete Slova, která poukazují na neláskyplné smýšlení či chování, ale na Vás se to zjevně nevztahuje.
Já se s Vámi přít nebudu a nemíním...Bůh je alfa i omega, první i poslední...to je dobrý Základ!
rema48 05/10/2012 07:42:10
cit....Duchovně slepých, odkázaných na cizí názory. Snadno upadajících do bludů....
Držíme se Církve a názory vychází z ní...odpusťte nám, že Vás neposloucháme, my ani nemůžeme! Není Vám však nic ubráno...dostáváte čas - kairos, jako ostatní!
Držíme se Církve a názory vychází z ní...odpusťte nám, že Vás neposloucháme, my ani nemůžeme! Není Vám však nic ubráno...dostáváte čas - kairos, jako ostatní!
rema48 05/10/2012 07:31:00
Výklad jednotlivce má vždy úskalí... nebezpečí vlastní interpretace. Zde je to nejviditelnější! Člověk znalý Písma, co do citací, kontextů, ale sám se pasoval na vykladače. Někteří z nás (evelino nemusíš k nám patřit..vidíš-li duchovně jinak) nikdy nebudeme věřit nikomu, kdo jde jinak než všichni před ním...učitelé, světci, lidé modlitby celé historie Církve. Tož tak!
rema48 05/10/2012 07:17:22
A Vy byste se mohl pokusit, říkám jen pokusit nepodléhat svým výkladům Písma i církevních doktrín. Přišel byste o sám sebe, ale to je v duchu Vašeho učení, no ne??
rema48 05/10/2012 07:12:37
Těm, kteří vnímají, že Láska Pána je trpělivá, milosrdná a žehnající pokoře a poslušnosti!
rema48 05/10/2012 07:01:51
Odpověď, která byla napsána v odkaze ohledně korunky je od Vojtěcha Kohuta OCD. Bratře, to je člověk modlitby a dobrého vzdělání! O Vás nic nevíme, víme jen, jak se prezentujete (necírkevně). Myslím si, že jestliže někdo rozkládá (doufám, že nevědomě!) jste Vy. Díky Bohu, že skrze Vás se prohlubuje radost z Pána. Doufám, že i ostatním jste prospěšný takto...pokud ne hned jistě později! K tomu ať žehná Bůh!
rema48 04/10/2012 10:34:20
Vilém
Bratře, nechtějte mít pravdu a nebuďte tak fatalistický....máte Pána a ostatní jsou bratři...nedokonalý, ne vždy naladění stejně, ale Váš život je bohatství samo, máte každý den osobní radosti i výzvy od Ducha božího, miluje Vás...neunáhlujte se a buďte klidný. Bůh je větší než naše srdce! (neodcházejte, nemáte proč...jsme jenom lidi a Vy také, ustojte i chyby i dobré věci....každý to máme stejné!!!!
Bůh je Vaš Všechno a v Něm je všechno dobré!

Bratře, nechtějte mít pravdu a nebuďte tak fatalistický....máte Pána a ostatní jsou bratři...nedokonalý, ne vždy naladění stejně, ale Váš život je bohatství samo, máte každý den osobní radosti i výzvy od Ducha božího, miluje Vás...neunáhlujte se a buďte klidný. Bůh je větší než naše srdce! (neodcházejte, nemáte proč...jsme jenom lidi a Vy také, ustojte i chyby i dobré věci....každý to máme stejné!!!!
Bůh je Vaš Všechno a v Něm je všechno dobré!
rema48 04/10/2012 05:33:58
Milá sestro tuláku...Ty máš pokoru a neustálou snahu milovat a následovat Ježíše! Vidím v Tobě moudrou ženu, která umí čekat...to je Tvoje vzdělávání! (a mimo to jsi velmi bystrá...nepotřebuješ tituly)

rema48 03/10/2012 18:33:32
Important is the attitude of the heart. Someone makes a video during the liturgy, and people do not concentrate. Perhaps this is the reason that they do not sing. Or they do not know this song ... We should sing Gregorian chants or what???
rema48 03/10/2012 17:06:57
monk
Víte bratře, máte pravdu někdy je důležité nemlčet...a někdy je to jen a jen na modlitbu. Děkuji za Vás...vím velmi dobře, že obraz o Vás, který je zde vnucován je duchovně špinavý, ale ne proto, že je to lež tedy nepravda, ale především proto, že se jedná o posuzování lidské duše na tak malých základech....Vaše slova jsou překrucována a bez bázně boží jsou hodnocena subjektivně a předpojatě.Nedejte se mýlit, mnozí to ví!! Tím nebudu a nechci … [More]
Víte bratře, máte pravdu někdy je důležité nemlčet...a někdy je to jen a jen na modlitbu. Děkuji za Vás...vím velmi dobře, že obraz o Vás, který je zde vnucován je duchovně špinavý, ale ne proto, že je to lež tedy nepravda, ale především proto, že se jedná o posuzování lidské duše na tak malých základech....Vaše slova jsou překrucována a bez bázně boží jsou hodnocena subjektivně a předpojatě.Nedejte se mýlit, mnozí to ví!! Tím nebudu a nechci … [More]
rema48 03/10/2012 10:29:31
Tak jsem si pročetla několik komentářů...co se to tady děje??
Nerozumím Vilémovi, co to chce a dělá? Monku, nestačilo by ukončit nekončící se dialog mlčením? Je zjevné, že to v tuto chvíli nemá potenciál respektu... o Lásce k člověku už ani nemluvím!!
rema48 30/09/2012 08:24:21
Pařez
Bratře, dobrá je kniha od Eliase Velly - O satanovi.....tam máte vše o jeho možnostech a formách působení!
Bratře, dobrá je kniha od Eliase Velly - O satanovi.....tam máte vše o jeho možnostech a formách působení!
rema48 27/09/2012 17:39:24
Bratře pařezi popsal si to velmi dobře! Nebojíme se ďábla, ale protože se ho nebojí náš Mistr a Pán!
Všem hezký víkend v pokoji a Lásce boží!

Všem hezký víkend v pokoji a Lásce boží!
rema48 26/09/2012 07:18:31
Nevím, co je pro vkladatele tolik inspirujuce? (ráda bych to věděla, děkuji!)....mé srdce to k Bohu nepřibližuje...vidím v tom jen tělesnou modlitbu, ale netvrdím to! Je to čistě osobní a tudíž subjektivní.
rema48 24/09/2012 16:28:08
Vás duchovní témata neberou, že?
Narozdíl od Vás je pro mne i toto duchovní téma....prohlubuje to, alespoň ve mně Pravdu a také vděčnost, opravdu zrovna Vám se daří a to díky Pánu Bohu za to!, že vím v Koho jsem uvěřila a že obraz o Něm v mém srdci je pravý a pravdivý. Víte ono ti, kteří nejsou našimi spolupoutníky, ty si Pán použivá pro náše dobro. A já proti vám nic nemám (už i z tohoto důvodu), přála bych Vám víc a víc, ale to každému včetně sebe.
Narozdíl od Vás je pro mne i toto duchovní téma....prohlubuje to, alespoň ve mně Pravdu a také vděčnost, opravdu zrovna Vám se daří a to díky Pánu Bohu za to!, že vím v Koho jsem uvěřila a že obraz o Něm v mém srdci je pravý a pravdivý. Víte ono ti, kteří nejsou našimi spolupoutníky, ty si Pán použivá pro náše dobro. A já proti vám nic nemám (už i z tohoto důvodu), přála bych Vám víc a víc, ale to každému včetně sebe.
rema48 24/09/2012 16:17:54
My se pouze ptáme, často reagujeme na Vás a také dáváme výzvy, tak jako Vy! A pokoj ten Vám z celého srdce přeji...Bůh Vám žehnej!
Byl byste tu asi sám se sebou a to byste si moc nepopovídal.........
Byl byste tu asi sám se sebou a to byste si moc nepopovídal.........
rema48 24/09/2012 16:14:19
I ten můj, bratře!
Ale mám to nastavené jinak...já se mám zajímat o své bratry.
A mimochodem bylo to řečnické doložení k obsahu...pochopil jste to příliš osobně, ale přitom to mělo vyznít obecně k nám tady.
Ale mám to nastavené jinak...já se mám zajímat o své bratry.
A mimochodem bylo to řečnické doložení k obsahu...pochopil jste to příliš osobně, ale přitom to mělo vyznít obecně k nám tady.
rema48 24/09/2012 16:11:16
Každopádně jste zajímavým patronem...máte zvlášťní jemnocit, který udiví. Asi byste nemohl napsat nějakou z těch pokleslostí, že?
rema48 24/09/2012 16:02:08
Měl jste dojem rozčílení??
Čtu, si, co chci, ale máte pravdu, že vaše disputace s bratřími mě moc neberou...jsou to taková intelektuální rovnání slov...to mi však odpusťte, nejsem tak chytrá, abych to zvládla ani unesla! To, co jsem napsala, že bych se od Vás nechtěla učit...to jen kdyby to bylo reálně možné...v přímém kontaktu! Tady to nepovažuji za nutné se vymezovat, zde jsou to ve většině názorové střety,které s reálnou vírou mají jen málo … [More]
Čtu, si, co chci, ale máte pravdu, že vaše disputace s bratřími mě moc neberou...jsou to taková intelektuální rovnání slov...to mi však odpusťte, nejsem tak chytrá, abych to zvládla ani unesla! To, co jsem napsala, že bych se od Vás nechtěla učit...to jen kdyby to bylo reálně možné...v přímém kontaktu! Tady to nepovažuji za nutné se vymezovat, zde jsou to ve většině názorové střety,které s reálnou vírou mají jen málo … [More]
rema48 24/09/2012 15:35:06
A to bychom měli...správně jsem to pochopila, díky za potvrzení!
Bratře, od Vás, při vší úctě, která Vám náleží... bych se nechtěla učit! Odmítám Vaše odklony od věrouky! Mě neuráží, že byste mohl vědět a milovat víc...těšila bych se tomu, potřebujeme svaté a moudré, ale Vaše chápání svatosti a moudrosti, jak je i sebe interpretujete je v rozporu s Láskou.
Bratře, od Vás, při vší úctě, která Vám náleží... bych se nechtěla učit! Odmítám Vaše odklony od věrouky! Mě neuráží, že byste mohl vědět a milovat víc...těšila bych se tomu, potřebujeme svaté a moudré, ale Vaše chápání svatosti a moudrosti, jak je i sebe interpretujete je v rozporu s Láskou.
rema48 24/09/2012 15:19:07
Ne ne sám jste se označil za staršího bratra....a to, co jsem popsala jako charakteristiku staršího bratra ve víře se nijak jinak nedá popsat. A nevkládejte mi, prosím emoce, které neprožívám. Já vždy pouze reaguji na podnět.
Ještě k Vašemu popisu rodiny...co s tím máme společného...s tímto obrazem my dva??
Ještě k Vašemu popisu rodiny...co s tím máme společného...s tímto obrazem my dva??
rema48 24/09/2012 15:01:12
Ne, ne milý bratře pařezi to je myšleno jako, že je tento bratr s větší zkušeností, poznáním a snad je i světější než já! No budiž...kéž by!...mě se taková vyjádření nedotýkají...opravdu nejsem závislá na interpretacích lidí a už vůbec ne na posuzování mé osoby někým z éteru...jediné co je fenoménem, že se setkávám s jiným evangeliem...aby si sám člověk - křesťan nastavoval postavení mezi bratřími podle svého zdání a posuzování...každopádně zde na glorii jsem měla tu … [More]
rema48 24/09/2012 08:09:36
zino, já nejsem závistivá...jsem dost stará na takové hlouposti...žito, mi nemůže být kamenem úrazu, nejsem závislá na lidském myšlení či egu...vím, že stejně nic neobstojí než Láska k Pánu a k lidem a to ke všem! A tak mi není těžké z tohoto základu čerpat...věřím, že Bůh je veliký větší než současná poznání kohokoli, takže všem žehnám a to i k zítřkům!

rema48 24/09/2012 07:57:07
žito
..Remo, jsem tvůj starší bratr. Stačí ti to jako odpověď?..
Je to skvělá odpověď, to ano jen ne na mou otázku, nevím jestli jste také obecným lidem??? Starší bratr?...kolik Vám je smím-li se zeptat?
..Remo, jsem tvůj starší bratr. Stačí ti to jako odpověď?..
Je to skvělá odpověď, to ano jen ne na mou otázku, nevím jestli jste také obecným lidem??? Starší bratr?...kolik Vám je smím-li se zeptat?
rema48 23/09/2012 16:00:58
žito
...Jen obecný lid není disponován k tomu, aby pravdu unesl. Proto se s mým textem každý vypořádává tak, jak je mu vlastní....
Ráda bych se zeptala, zda Vy bratře spadáte k nám do obecného lidu anebo jste duchovní - kněz, zasvěcená osoba? Tato otázka je asi bezpředmětná jelikož Vy asi nebudete my - obecný lid....dostal byste se do vlastní proklamace a tím do limitu, který sám nastavujete, nebo ne??
Opravdu mi lesco vypovíte Vaší odpovědí...děkuji!
...Jen obecný lid není disponován k tomu, aby pravdu unesl. Proto se s mým textem každý vypořádává tak, jak je mu vlastní....
Ráda bych se zeptala, zda Vy bratře spadáte k nám do obecného lidu anebo jste duchovní - kněz, zasvěcená osoba? Tato otázka je asi bezpředmětná jelikož Vy asi nebudete my - obecný lid....dostal byste se do vlastní proklamace a tím do limitu, který sám nastavujete, nebo ne??
Opravdu mi lesco vypovíte Vaší odpovědí...děkuji!
rema48 20/09/2012 17:44:26
Díky bratře!!... nenapadlo mne, že se to zvětšit!
rema48 20/09/2012 17:37:44
monku Vy na ten text vidíte?
rema48 20/09/2012 17:33:06
Je to jedna a tá samá žena, jen jedna je mladá a druhá povadlá stará žena.
rema48 20/09/2012 17:08:54
rema48 18/09/2012 15:51:27
Evelina, opravdu děkuji za Tvoje přání, vím že je upřímné!Kéž se naplňuje!
rema48 18/09/2012 15:10:08
Požehnání Tobě evelina...Tvůj život respektuji, protože respektuji vedení Tvého života Životem!!! Vždycky!
rema48 18/09/2012 13:29:43
No vidíš evelina, napsala jsem Ti jasně, že odmítám vše, co se nazývá new age a přesto mi nedůvěřuješ. Dokonce na rozpoznání a pak následné proklamaci, že je Medjugorje klam odvíjíš a determinuješ moji lásku či nelásku ke Kristu.
rema48 18/09/2012 13:22:56
Mám dát na vás??? Vždyť nejste schopni říci nic k tomu dobrému a když mluvíte o špatném, tak to je bez relevance. Já pořád říkám, že nechejme čas Bohu a nevykřikujme tady své vlastní pocity-poznání, které ztotožňujeme z božími pravdami!
Já nejsem pohlcená ve zjeveních...proč mi to stále vnucujete?
A o žádném člověku, který jde za Kristem (i v jeho růstu v čase... bez plnosti poznání a Lásky) bych nikdy neřekla, že neslouží Pánu. Tož tak, život nestojí tak ani já, Ty, žito.. … [More]
Já nejsem pohlcená ve zjeveních...proč mi to stále vnucujete?
A o žádném člověku, který jde za Kristem (i v jeho růstu v čase... bez plnosti poznání a Lásky) bych nikdy neřekla, že neslouží Pánu. Tož tak, život nestojí tak ani já, Ty, žito.. … [More]
rema48 18/09/2012 12:13:51
Bylo by to popření jiných dogmat....toto se nemůže nikdy stát! Může být hlásáno cokoli i bludy, ale dogma to není možné vyhlásit bez boží vůle!
rema48 18/09/2012 11:57:25
Jenom Duch svatý může dovést k dogmatu! Věří, zde někdo, že by se dogma mohlo vyhlásit na základě lidské vůle??
rema48 18/09/2012 11:52:24
Vy mícháte jabka s hruškama...všechna zjevení a poselství máte v jednom pytli...
měla by zůstat pokora k dílu božímu pokud je to dílo boží... zůstat před Pánem v údivu a nezůstat v uzavřených dnes nabytých pravdách svého myšlení... a duše, která zítra zásahy božími bude vědět více.
Udělejte všechno, co vám řekne...udělám Pane, neboť Tvá Matka vždy poukazuje na Tebe a vede k Tobě...děkuji.Amen
měla by zůstat pokora k dílu božímu pokud je to dílo boží... zůstat před Pánem v údivu a nezůstat v uzavřených dnes nabytých pravdách svého myšlení... a duše, která zítra zásahy božími bude vědět více.
Udělejte všechno, co vám řekne...udělám Pane, neboť Tvá Matka vždy poukazuje na Tebe a vede k Tobě...děkuji.Amen
rema48 18/09/2012 11:05:25
Obejdou...jen by měla zůstat pokora k dílu božímu pokud je to dílo boží...a to tu jde... zůstat před Pánem v údivu a nezůstat v uzavřených dnes nabytých pravdách svého myšlení... a duše, která zítra zásahy božími bude vědět více.

