Marki
883.2K

Satan chce zničit Katolickou církev, ale to se mu nepodaří, jak o tom píše nezetlelý světec

V posledních dobách se budou objevovat stále nová a nová lžiproroctví o konci světa a různá R.2012 poslední varování (anglicky), a přitom může být klidně Antikrist za rohem , nebo někde nablízku …More
V posledních dobách se budou objevovat stále nová a nová lžiproroctví o konci světa a různá R.2012 poslední varování (anglicky), a přitom může být klidně Antikrist za rohem , nebo někde nablízku. Jiní zase spočítali, že 882 biskupů zradilo Krista a další jsou schopni tyto blbosti šířit a další někteří tomu i věří. Jou to zkrátka Provokatéři sprostě útočí a lstivě obelhávají (1) .
My máme ale velkou naději! Aniž by jsme vypočítávali za kolik dní nebo let bude další válka (které mimochodem zuří ve světě každý den), kdy budeme čekat a sledovat, zda papež bude dělat bezbožná gesta a kdy bude konec světa a další nicneříkající výpočty, My ale máme naději a v Srdci klid.
Totiž svatý evangelista (nezetlelý) apoštol a miláček Páně Jan, kterému sám Pán Ježíš umyl nohy, sepsal pro Kristovi následovníky knihu a to knihu Zjevení, kterou sepsal jako útěchu pro nás křesťany.
Proto se nemusíme strachovat a být smutní, protože Kristova Církev nad Satanem zvítězí, jak bylo napsáno. Nad tím vším bude …More
Jovana
Jób 25:6 což teprve lidský červ, lidský syn, červíček pouhý !“
Jsme zrnka písku, červíčci pouzí, před neskonale dobrotivým Bohem.
Gábi
Pane rehek i Vy snad věříte, že Duch svatý ve Vás bydlí?To neznamená, že člověk se má považovat za něco víc.Požehnaný den.
Gábi
Je potřeba rozlišovat to souhlasím.Jsme chrámy Ducha svatého, tak můžeme i napsat, že ho chválime i ve svém chrámu svého těla pokud Duch svatý v nás je přítomen.Nechválime a neoslavujeme sebe, ale přítommost Boží v nás.To už je rozdíl.A pak samozřejmě, že Pána chválim v Jeho přítomnosti v kostele, kde je přítomen ve Svátosti Oltářní.
Přítomnost Ducha svatého, jak se pozná.Já už dnes …More
Je potřeba rozlišovat to souhlasím.Jsme chrámy Ducha svatého, tak můžeme i napsat, že ho chválime i ve svém chrámu svého těla pokud Duch svatý v nás je přítomen.Nechválime a neoslavujeme sebe, ale přítommost Boží v nás.To už je rozdíl.A pak samozřejmě, že Pána chválim v Jeho přítomnosti v kostele, kde je přítomen ve Svátosti Oltářní.

Přítomnost Ducha svatého, jak se pozná.Já už dnes se snažím rozlišovat podle ovoce Ducha svatého.Pokud člověk neroste v ovoci Ducha svatého, tak tam té přítomnosti Ducha moc nebude.Po ovoci se pozná strom.Může mít kde kdo jakékoliv znalosti písma a tvrdit, že je křesťanem, ale pokud Duchu Božímu nedovolujeme růst v Jeho ovoci, tak je něco špatně.
One more comment from Gábi
Gábi
Jen jsem to tu prolétla.Pane rehek
rehek — 9.4.2013 04:43:27:
Tak ještě jednou, evelino:
rehek — 9.4.2013 02:50:34:
Ale to se netýká Tebe osobně, pokud vidím dobře. Tak proč se toho chytáš? A s kostelníkem, který chce oslavovat a vzývat Boha ve vlastním těle, což je těžká hereze, to taky kontextově nesouvisí. Ostatně - jak se může prach, kterým každý křesťan je, považovat za něco výjimečného …More
Jen jsem to tu prolétla.Pane rehek

rehek — 9.4.2013 04:43:27:
Tak ještě jednou, evelino:

rehek — 9.4.2013 02:50:34:
Ale to se netýká Tebe osobně, pokud vidím dobře. Tak proč se toho chytáš? A s kostelníkem, který chce oslavovat a vzývat Boha ve vlastním těle, což je těžká hereze, to taky kontextově nesouvisí. Ostatně - jak se může prach, kterým každý křesťan je, považovat za něco výjimečného nebo dokonce za svatyni, ve které má chválit Boha? To mi vysvětli, ať mohu uznat svůj případný omyl.

Zaujalo mne, jak píšete, jak se člověk může považovat za svatyni.Myslím, že spousta nedorozumění je v nepochopení druhých, co tím chtěli říci.Třeba kosteleník.Tady je z písma o svatyni, kterou máme být.

1.Korintským 3,16-17
Nevíte, že jste Boží chrám a že Duch Boží ve vás přebývá?Kdo ničí chrám Boží, toho zničí Bůh,neboť Boží chrám je svatý, a ten chrám jste vy.
Irbis
Teda lidi, vy ste neuvěřitelní. Dokonce v noci okolo 3., 4. hodiny nebo v půl páté ráno se tady hádáte. 😀
evelina
Tu nejde o to kto je väčší Mary, ako u teba.
Rehku, tu to máš, pretože sa ma to týka osobne a veľmi, ako si tu napísal, čo som si ja hneď vyprosila a ty doteraz si za tými urážkami stojíš, že rehku?
Chvalte Boha v jeho svatyni evelina — 5.4.2013 02:26:11: rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte …More
Tu nejde o to kto je väčší Mary, ako u teba.
Rehku, tu to máš, pretože sa ma to týka osobne a veľmi, ako si tu napísal, čo som si ja hneď vyprosila a ty doteraz si za tými urážkami stojíš, že rehku?

Chvalte Boha v jeho svatyni evelina — 5.4.2013 02:26:11: rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte
Napíš rehku, kde som ti zlorečila.Inak ťa budem mať za klamára.

evelina — 6.4.2013 16:35:37:
Keď si ty taký pravdovravný rehku,
prečo si mi neodpovedal?
Máš s tým problém?
Ty len odsudzuješ bratov a sestry bez dôkazov?

evelina — 9.4.2013 02:41:09:
Okrem iného aj tu:
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte
Kde je dôkaz? doteraz tu nebol uvedený. Si klamár.

evelina — 9.4.2013 02:54:10:
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte

Dôkaz, kde je zlořečení, ukaž! Ja som ti zlorečila? Alebo inému? Alebo zina? Alebo kostelník?
Toto si o sebe písal:"jenže ne v každém Duch Svatý bydlí" ?

evelina — 9.4.2013 03:55:11:
Mne si odpoveď nedal, i keď som si ju pýtala viackrát.
V Božom slove hľadám a chceš vedieť čo som tam našla ?
Pre mňa si nactiutŕhač a klamár.
Si vrahom svojich blížnych.
Kto nemiluje blížneho svojho, nemiluje ani Boha.
✍️

1J 4,20
Keď niekto hovorí: Milujem Boha, a nenávidí brata, je klamár, lebo kto nemiluje brata, ktorého videl, ako môže milovať Boha, ktorého nevidel?
1J 4,21
A toto prikázanie máme od Neho, aby ten, kto miluje Boha, miloval aj brata.
evelina
Mne si odpoveď nedal, i keď som si ju pýtala viackrát.
V Božom slove hľadám a chceš vedieť čo som tam našla ?
Pre mňa si nactiutŕhač a klamár.
Si vrahom svojich blížnych.
Kto nemiluje blížneho svojho, nemiluje ani Boha.
✍️
1J 4,20
Keď niekto hovorí: Milujem Boha, a nenávidí brata, je klamár, lebo kto nemiluje brata, ktorého videl, ako môže milovať Boha, ktorého nevidel?
1J 4,21
A toto prikázanie …More
Mne si odpoveď nedal, i keď som si ju pýtala viackrát.
V Božom slove hľadám a chceš vedieť čo som tam našla ?
Pre mňa si nactiutŕhač a klamár.
Si vrahom svojich blížnych.
Kto nemiluje blížneho svojho, nemiluje ani Boha.
✍️

1J 4,20
Keď niekto hovorí: Milujem Boha, a nenávidí brata, je klamár, lebo kto nemiluje brata, ktorého videl, ako môže milovať Boha, ktorého nevidel?
1J 4,21
A toto prikázanie máme od Neho, aby ten, kto miluje Boha, miloval aj brata.
3 more comments from evelina
evelina
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte
Dôkaz, kde je zlořečení, ukaž! Ja som ti zlorečila? Alebo inému? Alebo zina? Alebo kostelník?
Toto si o sebe písal:"jenže ne v každém Duch Svatý bydlí" ?More
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte

Dôkaz, kde je zlořečení, ukaž! Ja som ti zlorečila? Alebo inému? Alebo zina? Alebo kostelník?

Toto si o sebe písal:"jenže ne v každém Duch Svatý bydlí" ?
evelina
Okrem iného aj tu:
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte
Kde je dôkaz? doteraz tu nebol uvedený. Si klamár.More
Okrem iného aj tu:
rehek — 4.4.2013 21:05:49: Jenže ne v každém Duch Svatý bydlí, kostelníku. Spílání a zlořečení, které tu se Zinou a evelinou předvádíte

Kde je dôkaz? doteraz tu nebol uvedený. Si klamár.
evelina
Pavel123
Lidi, že se na to nevykašlete...celý den v hádce!!!
Samson1
Já jsem četl pár komentářů a připadá mi to tak, že si každý na něco hraje, staví na svém písečku. Když někdo něco postaví, druhý mu do toho plácene svojí lopatičkou, moje je hezčí, heč, citace slova Božího proti slovu Božímu. Každý má kus pravdy a každý má kus špatného postoje k druhému a očividně něco v diskusi chybí. Nesešli jsme se ve Jménu Otce, Syna a Ducha svatého, aby byl uprostřed …More
Já jsem četl pár komentářů a připadá mi to tak, že si každý na něco hraje, staví na svém písečku. Když někdo něco postaví, druhý mu do toho plácene svojí lopatičkou, moje je hezčí, heč, citace slova Božího proti slovu Božímu. Každý má kus pravdy a každý má kus špatného postoje k druhému a očividně něco v diskusi chybí. Nesešli jsme se ve Jménu Otce, Syna a Ducha svatého, aby byl uprostřed autoritou On. Možná, než přistoupíme k diskusi, měli bychom se pomodlit, možná, že bude i jný vzájemný postoj jeden k druhému. Bude se jednat o společenství diskutujících, služebníků a né svévolníků. Svévolník je ten kdo si dělá co chce a služebník ten, co dělá to, co chce Pán. Definice. Je pravda, že se v tom někdy motáme tak jak píše apoštol Pavel. Chci konat dobro a vyjde mi z toho zlo. Já nešťastný. Na mnohé věci nám stačí Milost Boží. To značí, že Pán může každému ponechat kus osobní slabosti- ostnu, abychom byli políčkováni a chránění pýchy. Každý máme na starosti nesení dost svých vlastních slabostí, je pravda, že si na záda nevidíme v tom smyslu láska nenechá žít v chybách a ve správný čas a na správném místě a ve správném postoji chybu odkryje a poukáže se na ni, né s úmyslem uškodit, ale pomoci chybu odstraňovat. Jinak láska dovede přikrýt množství hříchů. Neobnažuje nahotu.Dovede naslouchat. Jinak včera se mi líbila jedna věc ve čteních. Petr procházel a mnozí se snažili vstoupit do jeho stínu a byli uzdravováni. Víte i Petr byl člověk se svou povahou a sklony a Bůh mu dával množství času a zušlechťoval ho. Z toho, který zapřel udělal toho, kdo na kříži zemřel, který mezi tím sloužil i s vým stínem. Nebo apoštol Pavel, že. Takže s každým má Bůh své plány a neměli bycho do toho moc fušovat. Darovat se Bohu, aby On tvořil v nás svá díla. Jdu něco dělat, mějte se loupežníci. Možná, že ještě něco potom napíši ✍️
pařez
Myslím, že bude lépe, když ho necháme na pokoji....
pařez
Doufám, že si Viléme (7.4.2013 15:36:08:) případné mlčení k Vašim názorům, nevysvětlíte jako souhlas s nimi. Já osobně k tomu nemám potřebu zaujímat stanovisko, protože:
1. to není potřeba
2. dotyčného neznám
3. Bůh si může posloužit i jím, aby třebas klikatější cestou přivedl někoho k sobě. Proto považuji za chybné hrnout na tuto cestu hnůj, spíš má smysl poukázat na konkrétní pochybení …More
Doufám, že si Viléme (7.4.2013 15:36:08:) případné mlčení k Vašim názorům, nevysvětlíte jako souhlas s nimi. Já osobně k tomu nemám potřebu zaujímat stanovisko, protože:
1. to není potřeba
2. dotyčného neznám
3. Bůh si může posloužit i jím, aby třebas klikatější cestou přivedl někoho k sobě. Proto považuji za chybné hrnout na tuto cestu hnůj, spíš má smysl poukázat na konkrétní pochybení a zdůvodnit to.
Tímto směrem prosím napřete své případné úsilí.
Jovana
Přesně tak paní Marie D. Poslušnost nese své ovoce pokoje. Je to cesta svatého Františka z Assisi. Byl poslušný a pokorný. Poslušnost a pokora neznamená, že mlčím k něčemu, co mohu vidět jinak. Nemlčím, řeknu to, ale nejsem vulgární, netrhám Tělo církve svaté katolické. Pokud svatý František šel žádat o novou řeholi, tak žádal s pokorou a láskou a byl pravdivý. Z jeho slov se nikdy …More
Přesně tak paní Marie D. Poslušnost nese své ovoce pokoje. Je to cesta svatého Františka z Assisi. Byl poslušný a pokorný. Poslušnost a pokora neznamená, že mlčím k něčemu, co mohu vidět jinak. Nemlčím, řeknu to, ale nejsem vulgární, netrhám Tělo církve svaté katolické. Pokud svatý František šel žádat o novou řeholi, tak žádal s pokorou a láskou a byl pravdivý. Z jeho slov se nikdy nevytratila láska. Poslušnost vždy přinese ovoce. Pán Ježíš byl poslušný až ke smrti na kříži.
Irbis
evelina — 7.4.2013 11:50:12:
Vadia tie bludy nejakému klerikovi, kňazovi, biskupovi
To rozhodně nemá dopad na správnou a pevnou víru katolíka. Panna Maria to předpověděla - takový úpadek. A v jasně špatných věcech se kněží nemají poslouchat. Taky je ale potřeba u některých špatných knězů hledat příčinu u ostatních lidí, kteří se za ty svoje ve farnosti pořádně nemodlí.More
evelina — 7.4.2013 11:50:12:
Vadia tie bludy nejakému klerikovi, kňazovi, biskupovi

To rozhodně nemá dopad na správnou a pevnou víru katolíka. Panna Maria to předpověděla - takový úpadek. A v jasně špatných věcech se kněží nemají poslouchat. Taky je ale potřeba u některých špatných knězů hledat příčinu u ostatních lidí, kteří se za ty svoje ve farnosti pořádně nemodlí.
evelina
Zato ja viem presne Mary čo môžem čakať 👏
Pre takýto prípad hovorí Sv. Peter, apoštol a prvý pápež:
"Boha treba viac poslúchať ako ľudí. Sk 5,29More
Zato ja viem presne Mary čo môžem čakať 👏

Pre takýto prípad hovorí Sv. Peter, apoštol a prvý pápež:

"Boha treba viac poslúchať ako ľudí. Sk 5,29
Maria Dubovska
ty sa ho modlíš evelyn a ja viem že to všetko myslíš čestne a uprimne, ale to jak sa prezentuješ tu uplne jasne svedčí o tom, že ho v praxi minimálne v tom jednom bode nejsi schopná naplnit reálne. Skrátka neveriš Kristu, že to dokáže zmanažovat a jednat cez svoju Cirkev. Je zbytočné hovorit si verím v cirkev ked v nu reálne jak stojí pred tebou neveríš.Čakáš - neviem čo vlastne.
To jak lubka …More
ty sa ho modlíš evelyn a ja viem že to všetko myslíš čestne a uprimne, ale to jak sa prezentuješ tu uplne jasne svedčí o tom, že ho v praxi minimálne v tom jednom bode nejsi schopná naplnit reálne. Skrátka neveriš Kristu, že to dokáže zmanažovat a jednat cez svoju Cirkev. Je zbytočné hovorit si verím v cirkev ked v nu reálne jak stojí pred tebou neveríš.Čakáš - neviem čo vlastne.

To jak lubka. Dá sem desat tvrdení, ktoré sú v jasnom rozpore s poslušnostou voči predstaveným a potom dojde jak nic a povie : treba počúvat predstavených. ale to nestačí všeobecne skonštatovat, to treba hlavne prakticky naplnit.

PS Monku dik 😀
evelina
Hľa dnešné oficiálne učenie RKC:
www.youtube.com/watch
- to je iba príklad a k tomu ďalších milión horších.
Vadia tie bludy nejakému klerikovi, kňazovi, biskupovi ak áno, ktorému Irbis?More
Hľa dnešné oficiálne učenie RKC:
www.youtube.com/watch

- to je iba príklad a k tomu ďalších milión horších.

Vadia tie bludy nejakému klerikovi, kňazovi, biskupovi ak áno, ktorému Irbis?
Irbis
evelina — 7.4.2013 11:32:43:
Vám vymenili Boha ani ste nezbadali a v pýche si to nechcete priznať, klaniate sa démonom
To by mě zajímalo, jak se to pozná. To jako kvůli chybám vysokých církevních představitelů při mém vědomém vyznávání Trojjediného Boha a Ježíše Krista za mého spasitele se klanim démonovi?? 😲More
evelina — 7.4.2013 11:32:43:
Vám vymenili Boha ani ste nezbadali a v pýche si to nechcete priznať, klaniate sa démonom

To by mě zajímalo, jak se to pozná. To jako kvůli chybám vysokých církevních představitelů při mém vědomém vyznávání Trojjediného Boha a Ježíše Krista za mého spasitele se klanim démonovi?? 😲